Novi uspesi srpskog programiranja

Obaveštavamo vas da su uspešno iskompajlirane i puštene u rad dve nove IIB bebe: Aleksa i Sava. Posle dugog perioda testiranja (Nenad i Miroslav obožavaju da testiraju kod, a ko bi im na tome zamerio?) kompajliranje je prošlo bez ijedne greške. Bilo je doduše nekoliko upozorenja od operativnih sistema („Kupi mi Plazmu“, „Jedu mi se višnje“ i sl.) ali pošto su obojica uspešni programeri sa lakoćom su savladali ove izazove. Sledi period korisničke podrške i mnoge neprospavane noći. Intenzivna podrška će trajati najmanje godinu dana.

UPIS, od njive do trpeze

U oktobarskom broju časopisa „PC Press“ izašao je naš tekst o implementaciji UPIS ERP rešenja u poljoprivrednim preduzećima. Ovde možete da se upoznate sa većinom funkcionalnosti koje UPIS podržava kada je reč o otkupu, kooperaciji i drugim specifičnostima koje su važne za ovu oblast. Ovaj tekst je ujedno i prva najava našeg predavanja koje će Miloš Bošnjak održati na konferenciji „BizIT 2018“, pa vas pozivamo da se upoznamo i družimo 8. i 9. novembra ove godine u „Klubu poslanika“ (www.bizit.rs).

IIB na 12. Regionalnom sajmu privrede

IIB je i ove godine bio učesnik sajma u Novoj Pazovi. 12. Regionalni sajam privrede održan je 27. i 28. septembra 2018. godine, u okviru Kompleksa sportsko rekreativnih bazena u Novoj Pazovi, u organizaciji opštine Stara Pazova i PKS- Regionalne privredne komore Sremskog upravnog okruga.

Tuđe=slađe?

Boris Vukić iz konsultantske kuće Adižes SEE rekao je jednom prilikom: „Nikada ne govori da je neka kompanija odlično organizovana dok ne počneš tamo da radiš“. Sličnu primedbu mogli bismo da iznesemo kada je reč o poslovnom softveru. U Srbiji trenutno postoji više od 100 IT kuća koje proizvode sopstvena ili uvode regionalna (strana i domaća) i svetska ERP rešenja, koja rade na različitim tehnološkim platformama, prodaju se ili iznajmljuju. Ako tu dodamo i „male“ poslovne aplikacije, broj igrača postaje vrtoglavo veliki, a izbor veoma težak.

Izbor, jer ga morate imati

„U modernom svetu klijent je u centru pažnje, ali lako uviđamo da je to samo marketinški nastup, jer on često postane talac sopstvenog izbora. Ipak, klijent treba da zadrži pravo na mišljenje, a zatim i pravo stvarnog izbora! Gledajući ERP tržište, inače potpuno legitimna cloud rešenja, zasnovana na principu Software as a Service (SAAS), nisu baš uvek pravi izbor…“