Decembar je mesec u kome se rezimiraju utisci iz protekle godine i prave planovi za novu. Sa željom da u novoj godini svi zajedno budemo još uspešniji okupili smo naše korisnike kako bi smo im prezentovali postojeće i nove tehnološke koncepte, razmenili ideje i iskustva iz poslovanja.
Skup je počeo predavanjem Slavka Vujnovića o novostima koje donosi Excel 2016 sa osvrtom na rešenja poslovne inteligencije. Spomenili smo su načine licenciranja Office 2016 rešenja za poslovne korisnike, prikazano je nekoliko novih funkcionalnosti sa naglaskom na novim grafikonima i opciji Forecast Sheet. U nastavku smo demonstrirali na koji način može da se upotrebi PowerQuery kako bi se preuzeli podaci sa Interneta, prečistili, dodali u model podataka i iskoristili za pravljenje PowerPivot izveštaja. Ukratko su prikazane i mogućnosti pravljenja 3D mapa.
Miloš Bošnjak je uz asistenciju Nenada Nikolića održao predavanje o rešenju za poslovnu inteligenciju UPIS.API. Nakon uvoda, gde je bilo reč o konceptu skladišta podataka i poslovne inteligencije, kao i načinima njihove implementacije od strane IIB-a, demonstrirano je mnoštvo izveštaja za praćenje i kontrolu troškova, profitabilnosti i drugih ključnih indikatora poslovanja. Tom prilikom naveli smo novosti koje donosi Excel 2016 model podataka, sa naglaskom na lakšem načinu kreiranja, menjanja i pronalaženja izveštajnih dimenzija. Na prethodnim skupovima često smo govorili o rešenjima za poslovnu inteligenciju, ali ovo je bilo najkompletnije predavanje do sada. Ovo je posledica velikog iskustva i stečenih poslovnih znanja.
Posle pauze za ručak i osveženje, Miloš Bošnjak i Zoran Lazarević održali su predavanje o UPIS-u i vezi ka rešenju za upravljanje poslovnim procesima našeg partnera, kompanije DM Dokument Menadžment. Ovo je nezavisno rešenje koje se koristi za orkestriranje drugim poslovnim softverima, a olakšava dizajn, izmenu i sprovođenje poslovnih procedura.
Nadamo se da će u budućnosti biti prilike da češće organizujemo ovakve skupove, posvećene demonstraciji rešenja iz UPIS familije proizvoda, druženju i razmeni znanja i iskustava između korisnika.